Prekių katalogas
Atgal
Visos kategorijos

Pristatymo būdai

Atsiėmimas parduotuvėje Savanorių g. 286, Kaunas

0,00€

Pristatymas į namus per DPD kurjerį

3,00€

Pristatymas į Omniva paštomatą

1,89€

Pristatymas į DPD Pickup siuntų terminalą

1,89€

Prekių grąžinimas

1. Prekių pristatymas

1.1. Prekės Pirkėjui pristatomos kurjerių tarnybomis arba paštomatais. Užsakymo metu Pirkėjas pasirenka jam tinkamą pristatymo būdą.
1.2. Prekių pristatymo terminas nurodomas prie kiekvienos prekės aprašymo ir patvirtinamas užsakymo metu. Įprastai prekės pristatomos per 1–5 darbo dienas arba kaip nurodyta prie prekės.
1.3. Pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos išorinę būklę. Jei siunta ar jos pakuotė yra pažeista, Pirkėjas turi:
  • informuoti kurjerį pristatymo metu;
  • siuntos priėmimo dokumente pažymėti pažeidimus;
  • kartu su kurjeriu surašyti siuntos pažeidimų aktą;
  • padaryti pažeistų prekių nuotraukas.
1.4. Jei pažeidimai nustatomi atsiimant siuntą iš paštomato – apie tai nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo atsiėmimo, reikia informuoti Pardavėją el. paštu [email protected] arba telefonu +37060775509.

Dėl prekių garantijos ir grąžinimų prašome kreipti elektroniniu paštu: [email protected] arba telefonu: +37060775509
2. Prekių grąžinimas:

2.1. Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties ir grąžinti prekę.
2.2. Grąžinama prekė turi būti:
  • nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos;
  • originalioje pakuotėje su visomis etiketėmis, instrukcijomis, garantiniais dokumentais, priedais ir dovanomis, jei jos buvo pridėtos;
  • saugiai supakuota – prekės negali būti tiesiog apklijuotos lipnia juosta ar nesaugiai įdėtos į pakuotę. Netinkamai supakuotos siuntos gali būti nepriimamos arba papildomai apmokestinamos.
2.3. Prekes galima grąžinti:
  • per DPD ar OMNIVA paštomatus, įvedus grąžinimo kodą, kurį gaunate SMS žinute atsiimant prekę iš paštomato. Šis kodas galioja 14 kalendorinių dienų nuo siuntos atsiėmimo.
    Prekių gražinimo paštomatu instrukcija:
    • Supakuokite grąžinamą prekę saugiai į dėžę, voką ar apsauginę plėvelę, kad transportavimo metu pakuotė ir prekė nebūtų pažeista;
    • Nueikite į bet kurį paštomatą to paties tinklo iš kurio atsiėmėte siuntą;
    • Palieskite ekraną, pasirinkite kalbą ir meniu punktą „Grąžinti siuntą“;
    • Įveskite SMS žinute gautą grąžinimo kodą;
    • Gaukite siuntos lipduką iš paštomato skyriaus po mokėjimo terminalu ir priklijuokite jį ant siuntos;
    • Įdėkite siuntą į atsidariusią dėžutę ir ją uždarykite;
    • Patvirtinkite siuntos perdavimą spustelėdami „Patvirtinti“ ekrane.
    • Gavę grąžinamą siuntą, apie tai informuosime elektroniniu laišku arba telefonu. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
  • per DPD kurjerį, jei Pirkėjas neturi grąžinimo kodo (pvz., siunta buvo pristatyta kurjeriu arba SMS su kodu buvo pamesta) – tuomet reikia susisiekti su Pardavėju ir suderinti paėmimą;
  • pristatant į fizinę parduotuvę: PiguBeAkcijos.LT, Savanorių pr. 286, Kaunas.
2.4. Jei grąžinama tik dalis prekių, pristatymo mokesčiai negrąžinami, išskyrus atvejus, kai pristatymo mokestis buvo taikomas tik grąžinamoms prekėms.
2.5. Grąžinimo išlaidas, nebent nurodyta kitaip, padengia Pirkėjas. Pardavėjas neprivalo kompensuoti papildomų išlaidų, jeigu Pirkėjas pasirenka kitokį nei pasiūlytą prekių grąžinimo būdą.
2.6. Pinigai grąžinami bankiniu pavedimu per 14 dienų nuo grąžintos prekės gavimo ir patvirtinimo.
2.7. Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės, jei:
  • prekė buvo naudota, sugadinta ar trūksta jos komplektacijos;
  • nėra pateiktas užsakymo numeris, sąskaita faktūra ar pirkimo kvitas;
  • grąžinama prekė nepriskiriama grąžintinoms prekėms pagal LR teisės aktus;
  • prekė siunčiama savavališkai, nesilaikant Pardavėjo nurodytų grąžinimo būdų – tokios siuntos nepriimamos ir gali būti grąžinamos Pirkėjui jo sąskaita.

3. Negrąžinamos prekės

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalimi ir kitais teisės aktais, Pardavėjas turi teisę nepriimti šių kategorijų prekių grąžinimui, išskyrus atvejus, kai prekės yra nekokybiškos:
  • Prekės, kurios buvo pagamintos pagal individualų Pirkėjo užsakymą arba aiškiai pritaikytos jo asmeninėms reikmėms;
  • Greitai gendančios arba trumpalaikio vartojimo prekės;
  • Prekės, kurios dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių yra netinkamos grąžinimui, jei buvo išpakuotos po pristatymo (pvz., apatinis trikotažas, kosmetika, ausų kištukai, apsauginės priemonės ir kt.);
  • Prekės, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišė su kitais daiktais;
  • Vaizdo, garso įrašai ar programinė įranga, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
  • Laikraščiai, žurnalai, periodiniai leidiniai, išskyrus prenumeratos atvejus;
  • Skaitmeninis turinys, pateiktas ne fizinėje laikmenoje, kai teikimas buvo pradėtas gavus aiškų vartotojo sutikimą ir pripažinimą dėl teisės atsisakyti sutarties praradimo;
  • Augalai, kurių išvaizda ar forma gali nežymiai skirtis nuo nuotraukoje pateikto atvaizdo, tačiau atitinka prekių aprašyme nurodytas savybes;
  • Prekės, kurios buvo iš esmės naudojamos ar dėvėtos, praradusios prekinę išvaizdą, turinčios mechaninių pažeidimų ar trūkstamos komplektacijos;
  • Prekės, kurios buvo grąžintos nesilaikant Pardavėjo nustatytos grąžinimo tvarkos ir siųstos savavališkai – tokios prekės nepriimamos ir gali būti grąžinamos Pirkėjui jo sąskaita.

Pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti priimti grąžinamą prekę, jeigu ji neatitinka bendrųjų grąžinimo sąlygų arba patenka į LR teisės aktuose nustatytas negrąžinamų prekių kategorijas. Ši nuostata taikoma siekiant apsaugoti tiek Pirkėjo, tiek Pardavėjo interesus, užtikrinant skaidrumą ir sąžiningą prekybą.

4. Pretenzijos dėl nekokybiškos ar nepilnos komplektacijos prekės.

4.1. Jei prekė yra brokuota, nekokybiška ar trūksta komplektacijos, Pirkėjas turi kreiptis el. paštu [email protected] nurodydamas:
  • užsakymo numerį, pirkimo kvitą ar sąskaitą faktūrą;
  • pažeidimų ar trūkumų aprašymą;
  • nuotraukas (prekės, pakuotės, trūkstamų dalių).
4.2. Pirkėjas turi teisę siūlyti, kaip nori, kad būtų išspręsta pretenzija:
  • nemokamai pašalinant trūkumus;
  • pakeičiant prekę;
  • sumažinant kainą;
  • grąžinant pinigus.
4.3. Pardavėjas per 14 dienų informuoja apie sprendimą ir tolimesnius veiksmus.

5. Garantinio aptarnavimo sąlygos
 
5.1. Garantinis laikotarpis fiziniams asmenims įprastai yra 24 mėnesiai nuo įsigijimo dienos, nebent prie konkrečios prekės nurodyta kitaip. Juridiniams asmenims (verslo subjektams) garantinis terminas taikomas per pusę įprastinio laikotarpio, nebent gamintojas numato kitaip. Įkrovikliams ir akumuliatoriams taikomas 6 mėnesių garantinis laikotarpis, jei nenurodyta kitaip. Kitiems smulkiems priedams (tokiems kaip jungtys, laidai, antgaliai, laikikliai, filtrai ir pan.) garantija netaikoma.
5.2. Jeigu prekė sugedo garantiniu laikotarpiu, ją būtina pristatyti į autorizuotą gamintojo servisą. Garantinis aptarnavimas atliekamas tik pateikus pirkimo dokumentą – užsakymo numerį, sąskaitą faktūrą arba kasos kvitą.
5.3. Garantija nėra taikoma šiais atvejais:
  • prekė turi mechaninių pažeidimų, įskaitant skilimus, trūkimus, sulaužytas dalis, įbrėžimus ar kitus pažeidimus, kurie turi įtakos prekės tinkamam veikimui, naudojimui ar saugumui;
  • prekė buvo naudota ne pagal paskirtį arba eksploatuota pažeidžiant naudojimo instrukcijas;
  • prekė buvo remontuota neautorizuotame servise;
  • prekė yra nepilnos komplektacijos, trūksta varžtų, detalių, aksesuarų;
  • gedimas atsirado dėl išorinių veiksnių: įtampos šuolių, skysčių patekimo į vidų, aplinkos poveikio (audros, lietaus, dulkių);
  • prekė turi ardymo žymių arba yra sugadinti plombavimo lipdukai;
  • naudotos neoriginalios dalys, priedai ar eksploatacinės medžiagos;
  • susidėvėjusios dalys (pjovimo grandinės, trimerių galvutės, šepetėliai, filtrai, laidai, jungtys, akumuliatoriai ir pan.);
  • operacinės sistemos, programinė įranga, konfigūravimo nustatymai.
5.4. Garantija netaikoma dėl pirkėjo kaltės sugadintoms prekėms. Pirkėjas atsako už garantiniu laikotarpiu įrenginyje paliktus duomenis, laikmenas, SIM korteles – Pardavėjas už jų praradimą neatsako.
5.5. Jei prekė sugedo dėl gamintojo kaltės, tačiau ją galima suremontuoti – prekė pataisoma nemokamai. Pakeistoms ar suremontuotoms dalims garantijos laikotarpis nesikeičia ir skaičiuojamas nuo pirminės įsigijimo datos.
5.6. Jei autorizuotas garantinis centras nustato, kad prekė sugedo dėl gamintojo kaltės ir jos negalima suremontuoti – Pirkėjas gali pasirinkti: pakeitimą analogiška preke; pinigų grąžinimą.
5.7. Jei garantiniame centre nenustatoma jokių pretenzijų pagrindžiančių gedimų – visas transportavimo, tikrinimo ir grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas.
5.8. Garantinis aptarnavimas atliekamas per protingą terminą, atsižvelgiant į prekės pobūdį, gedimo sudėtingumą ir atsarginių dalių prieinamumą.

Dėl prekių garantijos ir grąžinimų prašome kreipti elektroniniu paštu: [email protected] arba telefonu: +37060775509