Terminai ir taisyklės
I. Bendrosios sąlygos
1.1. Šios sąlygos ir taisyklės (toliau -
Taisyklės) laikomos pirkimo - pardavimo sutartimi, sudaroma tarp Jūsų
(toliau - Pirkėjas) ir internetinės parduotuvės „PiguBeAkcijos.LT“
pardavėjo (toliau - Pardavėjas). Ši pirkimo – pardavimo sutartis nustato
Pirkėjo ir Pardavėjo pareigas ir atsakomybes įsigyjant prekes
internetinėje parduotuvėje „PiguBeAkcijos.LT“ bei užtikrina abejų šalių
teises.
1.2. Prieš vykdydamas užsakymą (užsiregistruodamas
tinklalapyje), Pirkėjas susipažįsta su taisyklėmis ir tai patvirtina
uždėdamas varnelę punkte, jog sutinka su Paslaugų Sąlygom.
1.3.Pirkėjui
nėra suteikiama teisė vykdyti užsakymą, jeigu jis nėra susipažinęs,
nesutinka ar iš dalies sutinka su Parduotuvės Taisyklėmis.
1.4.
Pirkėjas privalo susipažinti su Parduotuvės Taisyklėmis. Jei Pirkėjas to
nepadaro, laikoma, kad jis vis tiek yra susipažinęs su Taisyklėmis ir
joms pritaria, tačiau tai jokiu būdu neriboja ir nepanaikina Pirkėjo
įstatymuose numatytų teisių. Pardavėjas atsako už tinkamą informacijos
pateikimą ir įstatymuose numatytų įsipareigojimų vykdymą.
1.5.
Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu vienašališkai pakeisti,
taisyti ar papildyti šias Taisykles. Pirkėjui taikomos pirkimo momentu
galiojančios Taisyklės.
II. Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymo momentas
2.1.
Pirkimo - pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta
nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje suformavęs
prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą
ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinu
užsakymą“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo.
Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai
Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo.
2.2. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra registruojama ir saugoma duomenų bazėje.
III. Pirkėjo teisės ir pareigos
3.1.
Pirkėjas, vadovaudamasis nustatytomis Taisyklėmis bei Lietuvos
Respublikos teisės aktais, turi teisę pirkti prekes internetinėje
parduotuvėje.
3.2. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti sutartą kainą už
prekes bei jų pristatymą per taisyklėse nustatytą terminą ir priimti
užsakytas prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka.
3.3. Pirkėjas
įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų.
Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant
informuoti apie tai Pardavėją skyrelyje „Kontaktai“ nurodytomis
susisiekimo priemonėmis.
3.4. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos
formoje pateikti duomenys, Pirkėjas įsipareigoja nedelsdamas juos
atnaujinti. Jei Pirkėjas nurodo netikslius duomenis ar netinkamą adresą,
jis įsipareigoja sumokėti visas, dėl to atsiradusias Pardavėjo
pristatymo ar kitas papildomas išlaidas.
3.5. Pirkėjas, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
IV. Pardavėjo teisės ir pareigos
4.1.
Jei Pirkėjas bando pakenkti „PiguBeAkcijos.LT“ internetinės parduotuvės
darbui, stabiliam veikimui, saugumui, ar pažeidžia savo
įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be išankstinio
perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis
internetine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo
nuostolius.
4.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu
vienašališkai pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Pirkėjui
taikomos pirkimo momentu galiojančios Taisyklės.
4.3. Pardavėjas
turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu
Pirkėjas nesumoka už prekes per 2 (dvi) darbo dienas.
4.4.
Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti internetinės
parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo ir neatsako už jokius su tuo
susijusius Pirkėjo nuostolius, išskyrus tuos atvejus, kai Pirkėjas
patvirtino savo užsakymą iki sustabdant veiklą. Visi įsipareigojimai,
prisiimti iki nutraukiant veiklą, yra įvykdomi iki galo.
4.5.
Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis
internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pardavėjas nesuteikia
jokių garantijų, kad internetinė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar kad
duomenų perdavimas bus be klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo
nuostolius, susijusius su internetinės parduotuvės veikimo sutrikimais
ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis.
4.6. Pardavėjas įsipareigoja
pristatyti Pirkėjui jo užsakytas prekes užsakyme Pirkėjo nurodytu adresu
VII. Taisyklių punkte nurodytomis sąlygomis.
4.7. Pardavėjas,
susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti
užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę.
Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą arba neturint prekės analogo,
Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 7 darbo
dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas. Šiuo atveju
Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepristatymą.
4.8.
Pardavėjas įsipareigoja saugoti Pirkėjo pateiktus duomenis ir naudoti
juos tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR
teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
V. Prekės ir jų kainos
5.1. Kiekvienos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės
5.2.
Prekių pateikimas Parduotuvėje laikomas kvietimu sudaryti
pirkimo–pardavimo sutartį (CK 6.305 str. prasme). Pirkimo–pardavimo
sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pardavėjas patvirtina
Pirkėjo užsakymą
5.3. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo momentu keisti prekių pasiūlą.
5.4.
Pardavėjas nurodo, o Pirkėjas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo,
kad Parduotuvėje pateiktos prekių nuotraukos gali minimaliai skirtis nuo
realaus prekių vaizdo (spalvos atspalviu, formos niuansais ar kitais
vizualiniais parametrais) dėl Pirkėjo naudojamos techninės įrangos
(pvz., monitoriaus) ypatybių. Šie skirtumai yra tik techninio pobūdžio
ir neturi keisti esminių prekės savybių. Pardavėjas užtikrina, kad
prekės savo spalva, modeliu, forma ir kitomis savybėmis atitiks
Parduotuvėje nurodytą informaciją, taip pat bus tinkamai paženklintos ir
aprašytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktų
reikalavimais.
5.5. Pirkėjas sutinka, jog jam elektroniniu būdu
pateikiant užsakymą internetinėje parduotuvėje, už prekes jis
įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme.
5.6. Konkrečių prekių
kainos pateiktos eurais ir nurodytos ties kiekvienos prekės aprašymu.
Pardavėjas įsipareigoja prekes parduoti už užsakymo momentu galiojančias
ir užsakymu patvirtintas kainas.
5.7. Į prekės kainą nėra įskaičiuojamas pristatymo mokestis. Pristatymo mokestis pervedamas kartu atsiskaitant už prekes.
5.8.
Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjui užsakyme nurodytą prekių
kiekį. Pardavėjas neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis
nėra tikslus dėl to, jog Pirkėjas neteisingai nurodė duomenis užsakyme.
5.9.
Tais atvejais kai užsakyme numatomas tam tikras daiktų komplektas,
Pardavėjas įsipareigoja pateikti visus į daiktų komplektą įeinančius
daiktus.
5.10. Pardavėjas parduoda prekes, atitinkančias užsakyme
numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai Pirkėjui perduotos prekės
neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Pirkėjas sutinka pirmiausia
nedelsiant pranešti apie tai Pardavėjui elektroniniu paštu arba kitais
nurodytais kanalais, o Pardavėjas įsipareigoja imtis visų veiksmų
esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl
Pardavėjo ar jo vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės.
VI. Atsiskaitymas už prekes
6.1. Pirkėjas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš internetinėje parduotuvėje nurodytų būdu.
6.2.
Pardavėjas užsakytų prekių siuntinį pradeda formuoti tik gavęs pilną
apmokėjimą už prekes, jeigu Pirkėjas pasirenka atsiskaitymą pavedimu.
Apmokėjimas laikomas atliktu, kai Pardavėjas gauna atitinkamą
patvirtinimą apie apmokėjimą iš atitinkamo banko.
VII. Prekių pristatymas
7.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą.
7.2.
Prekes pristato Pirkėjo sąskaita Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas
AB „Lietuvos paštas“, arba kurjerių tarnyba. Atskirais Pardavėjo
nurodytais atvejais prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita.
7.3.
Užsakymai pristatomi Pardavėjo ar jo įgalioto atstovo darbo metu.
Įprastas pristatymo laikas bei kaina yra nurodomi pasirinkto pristatymo
būdo aprašyme. Pristatymo laikas skaičiuojamas nuo patvirtinimo apie
apmokėjimo už prekes gavimo momento, jeigu Pirkėjas pasirenka
atsiskaityti už prekes pavedimu. Įprastas pristatymo terminas gali
nežymiai skirtis priklausomai nuo Pirkėjo gyvenamosios vietos, teisingai
pateiktų duomenų bei kitų objektyvių aplinkybių, tačiau jokiu būdu
negali viršyti įstatyme nustatyto 30 dienų termino, nebent Pardavėjas ir
Pirkėjas susitaria kitaip.
7.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti
užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu per pasirinktą pristatymo būdą
ir terminą, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sutarties
sudarymo (jeigu šalys nėra susitarusios kitaip). Išimtiniais atvejais,
kai pristatymas negali būti įvykdytas dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių
aplinkybių, Pardavėjas nedelsdamas informuoja Pirkėją apie vėlavimą ir
siūlo: sutikti su ilgesniu pristatymo terminu arba atsisakyti sutarties
ir gauti visų sumokėtų pinigų grąžinimą. Jeigu Pirkėjas nesutinka laukti
papildomo termino, sutartis laikoma nutraukta, o Pardavėjas
įsipareigoja nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų, grąžinti
Pirkėjui visus sumokėtus pinigus.
7.5. Pardavėjas neatsako už prekių
pristatymo terminų pažeidimus tais atvejais, kai prekės Pirkėjui
nepristatytos arba pristatytos pavėluotai dėl Pirkėjo kaltės ar nuo
Pirkėjo priklausančių aplinkybių. Jei kurjeriui nepavyksta pristatyti
prekių dėl tokių priežasčių, su Pirkėju suderinamas naujas prekių
pristatymo laikas. Jeigu Pirkėjas be svarbių priežasčių du kartus
nepriima (neatsiima) prekių ir jos grąžinamos Pardavėjui, visi Pirkėjo
už prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą, išskyrus
faktines papildomas pristatymo bei pagrįstas prekių saugojimo išlaidas.
7.6.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis
pristatymo būdo aprašymuose nurodytų terminų. Pirkėjas sutinka, jog
išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo
Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas
įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių
pristatymo klausimus.
7.7. Pardavėjas, susidarius svarbioms
aplinkybėms ir negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės,
įsipareigoja pasiūlyti Pirkėjui analogišką prekę. Jeigu Pirkėjas
atsisako priimti analogišką prekę arba tokios prekės Pardavėjas neturi,
Pardavėjas privalo nedelsdamas (o ne vėliau kaip per 14 kalendorinių
dienų, kai atsisakoma sutarties Pirkėjo iniciatyva) grąžinti Pirkėjui
visas jo sumokėtas sumas, įskaitant už prekių pristatymą sumokėtas
išlaidas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas. Šiuo atveju
sutartis laikoma nutraukta, o Pardavėjas atleidžiamas nuo pareigos
pristatyti užsakytą prekę, bet nepraranda pareigos tinkamai ir laiku
grąžinti Pirkėjui jo sumokėtus pinigus.
7.8. Pardavėjas neatsako už
Pirkėjo užsakytos prekės nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai
įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės ar dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas
negalėjo kontroliuoti ir užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių
atsiradimui.
7.9. Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas
neatsako ir netikrina ar prekes atsiima būtent užsakyme paminėtas asmuo.
Tai Pirkėjo atsakomybė. Pirkėjas sutinka, kad Pirkėjo užsakyme nurodytu
adresu pristačius prekę ir prekę priėmusiam asmeniui pasirašius prekių
priėmimo važtaraštyje laikoma, jog prekė yra perduota Pirkėjui.
7.10.
Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo
įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius
sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo –
priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.
Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia
ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti
sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo –
priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti
laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų,
Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių
pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų,
kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.
7.11. Pirkėjas
pastebėjęs, jog prekės neatitinka užsakymo, įsipareigoja nedelsiant
susisiekti su Pardavėju elektroniniu paštu
[email protected].
Pardavėjas įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti,
jeigu tokie trūkumai atsirado dėl Pardavėjo ar jo vardu veikiančių
trečiųjų asmenų kaltės.
VIII. Prekių grąžinimas ir garantija
8.1.
Bendros nuostatos
Prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis
bei Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis. Vadovaujantis
Mažmeninės prekybos taisyklių 25 punktu, prekės, kurios vartotojui
parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos
patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos Civilinio kodekso 6.228(10) ir
6.228(11) straipsniuose nustatyta tvarka.
8.2. Prekių keitimas ir grąžinimas
- Vartotojas
turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos, nenurodydamas
priežasties, atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties (CK 6.22810
str. 1 d.), išskyrus įstatyme numatytas išimtis.
- Apie sutarties
atsisakymą vartotojas gali pranešti bet kokia aiškia forma:
elektroniniu paštu, paštu ar pateikdamas užpildytą pavyzdinę sutarties
atsisakymo formą. Pardavėjas privalo nedelsdamas patvirtinti, kad gavo
vartotojo pranešimą.
- Prekės grąžinimo procedūra susideda iš dviejų etapų:
- Per 14 dienų nuo prekės gavimo pateikti Pardavėjui pranešimą apie sutarties atsisakymą.
- Per
14 dienų nuo pranešimo pateikimo išsiųsti ar perduoti prekę Pardavėjui
(išskyrus atvejus, kai pagal sutartį prekes atsiima pats Pardavėjas).
- Prekes
galima grąžinti per kurjerius, DPD ar OMNIVA paštomatus, naudojant SMS
žinute atsiųstą grąžinimo kodą. Šis kodas galioja 14 kalendorinių dienų
nuo siuntos atsiėmimo.
- Pardavėjas nedelsdamas, bet ne vėliau
kaip per 14 kalendorinių dienų nuo vartotojo pranešimo apie sutarties
atsisakymą gavimo, grąžina visas vartotojo sumokėtas sumas, įskaitant
prekės pristatymo išlaidas (CK 6.22811 str. 2 d.).
- Grąžinimas
atliekamas tokiu pačiu mokėjimo būdu, kokį naudojo vartotojas, nebent
vartotojas aiškiai sutinka dėl kito būdo ir tai nesukelia papildomų
išlaidų.
- Prekių grąžinimo išlaidas padengia vartotojas,
išskyrus atvejus, kai Pardavėjas sutinka jas padengti arba nepateikia
aiškios informacijos apie tokias išlaidas.
- Netinkamos kokybės
prekių keitimui ir grąžinimui taikomos CK 6.364¹ str. nuostatos:
vartotojas gali reikalauti prekės pataisymo, pakeitimo, kainos
sumažinimo arba sutarties nutraukimo, jei tenkinamos įstatyme numatytos
sąlygos
8.3. Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas
Pagal Civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų
nuo ne maisto prekių perdavimo jam (jeigu pardavėjas nėra nustatęs
ilgesnio termino):
- pakeisti įsigytas prekes kitomis (kito dydžio, formos, spalvos, modelio ar komplektacijos),
- grąžinti prekes pardavėjui ir atgauti sumokėtą kainą.
Ši teisė taikoma tik tuo atveju, jei: prekės nebuvo naudojamos, nesugadintos,
išsaugotos jų vartojamosios savybės bei prekinė išvaizda,
pirkėjas turi įrodymus, kad prekes pirko iš konkretaus pardavėjo.
8.4.
Negrąžinamos prekės
Pagal Civilinio kodekso 6.228(10) str. 2 d., Pirkėjas neturi teisės
atsisakyti sutarties ir grąžinti prekių per 14 dienų, jeigu:
- prekės pagamintos pagal Pirkėjo nurodytas specifikacijas arba yra aiškiai pritaikytos jo asmeninėms reikmėms;
- prekės yra greitai gendančios arba turi trumpą galiojimo terminą;
- prekės
yra supakuotos ir po pristatymo buvo išpakuotos, o dėl sveikatos
apsaugos ar higienos priežasčių tokios prekės netinkamos grąžinti;
- po pristatymo prekės dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišė su kitais daiktais;
- pateiktas
skaitmeninis turinys, jeigu jo teikimas buvo pradėtas gavus aiškų
Pirkėjo sutikimą ir patvirtinimą, kad tokiu atveju jis praranda teisę
atsisakyti sutarties.
8.5. Garantija ir garantinio aptarnavimo sąlygos
8.5.1.
Įstatyminė garantija
Vadovaujantis LR civilinio kodekso 6.364 straipsniu, pardavėjas yra
atsakingas vartotojui už bet kokią prekės (įskaitant skaitmeninių
elementų turinčias prekes) kokybės reikalavimų neatitiktį, kuri
egzistavo prekės perdavimo momentu ir paaiškėjo ne vėliau kaip per 24
mėnesius nuo prekės perdavimo dienos (įstatyminė garantija).
Jei defektas nustatomas per pirmuosius 6 mėnesius, laikoma, kad jis
egzistavo perdavimo metu, nebent pardavėjas įrodo kitaip.
Jei gamintojas suteikia papildomą (komercinę) garantiją, jos sąlygos
ir terminas nurodomi prekės dokumentuose arba aprašyme.
Pagal LR civilinio kodekso 6.333 straipsnio 3 dalį, garantijos
sąlygos negali riboti vartotojo teisių, suteiktų įstatymu.
8.5.2.
Garantijos terminai
Fiziniams asmenims įprastai taikomas 24 mėnesių garantinis
laikotarpis, nebent prie konkrečios prekės nurodyta kitaip.
Juridiniams asmenims (verslo subjektams) gali būti taikomas
sutrumpintas garantijos terminas – 12 mėnesių, nebent gamintojas numato
kitaip.
8.5.3. Garantijos taikymo sąlygos
Garantinis aptarnavimas atliekamas tik autorizuotuose gamintojo servisuose.
Prekės pristatymas į garantinį servisą vykdo Pardavėjas savo lėšomis.
Garantinis aptarnavimas galimas tik pateikus pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą, kvitą ar užsakymo numerį).
Pakeistoms ar suremontuotoms prekėms garantijos laikotarpis nesikeičia – jis skaičiuojamas nuo pirminės įsigijimo datos.
8.5.4. Garantija netaikoma, jeigu:
- prekė turi mechaninių pažeidimų (įskaitant įbrėžimus, skilimus, trūkimus, sulaužytas dalis),
- prekė naudota ne pagal paskirtį arba eksploatuota pažeidžiant naudojimo instrukcijas,
- prekė buvo remontuota neautorizuotame servise,
- prekė yra nepilnos komplektacijos (trūksta detalių, varžtų, priedų, dokumentų),
- gedimas atsirado dėl išorinių veiksnių: elektros įtampos svyravimų, vandens, dulkių, smūgių, ugnies, atmosferos reiškinių,
- pažeisti plombavimo lipdukai ar matomos ardymo žymės,
- naudotos neoriginalios dalys, priedai ar eksploatacinės medžiagos,
- gedimas susijęs su natūraliu susidėvėjimu,
- pretenzijos susijusios tik su programine įranga, konfigūravimo nustatymais ar duomenų praradimu.
8.5.5. Kitos nuostatos
- Pardavėjas
neatsako už pirkėjo garantiniu laikotarpiu įrenginyje paliktus
duomenis, SIM korteles, laikmenas ar kitą informaciją.
- Jei
garantinio patikrinimo metu nustatoma, kad prekė neturi defektų arba
gedimas atsirado dėl vartotojo kaltės, visas transportavimo, patikrinimo
ir grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.
- Garantinis
aptarnavimas turi būti atliktas per protingą terminą, atsižvelgiant į
prekės pobūdį, gedimo sudėtingumą ir atsarginių dalių prieinamumą.
- Jeigu
Pardavėjas nepateikia atsakymo į vartotojo rašytinę pretenziją per 14
dienų nuo jos gavimo arba atsakymas netenkina vartotojo, jis turi teisę
kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (A. Goštauto g.
12, 01108 Vilnius.
Dėl
nekokybiškų ar kokybiškų prekių grąžinimo, keitimo ar garantinio
aptarnavimo vartotojas pirmiausia privalo kreiptis į Pardavėją el. paštu
[email protected] arba telefonu +37060775509