Prekių katalogas
Atgal
Visos kategorijos

Terminai ir taisyklės

I. Bendrosios sąlygos 
1.1. Šios sąlygos ir taisyklės (toliau - Taisyklės) laikomos pirkimo - pardavimo sutartimi, sudaroma tarp Jūsų (toliau - Pirkėjas) ir internetinės parduotuvės „PiguBeAkcijos.LT“ pardavėjo (toliau - Pardavėjas). Ši pirkimo – pardavimo sutartis nustato Pirkėjo ir Pardavėjo pareigas ir atsakomybes įsigyjant prekes internetinėje parduotuvėje „PiguBeAkcijos.LT“ bei užtikrina abejų šalių teises. 
1.2. Prieš vykdydamas užsakymą (užsiregistruodamas tinklalapyje), Pirkėjas susipažįsta su taisyklėmis ir tai patvirtina uždėdamas varnelę punkte, jog sutinka su Paslaugų Sąlygom. 
1.3.Pirkėjui nėra suteikiama teisė vykdyti užsakymą, jeigu jis nėra susipažinęs, nesutinka ar iš dalies sutinka su Parduotuvės Taisyklėmis. 
1.4. Pirkėjas privalo susipažinti su Parduotuvės Taisyklėmis. Jei Pirkėjas to nepadaro, laikoma, kad jis vis tiek yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, tačiau tai jokiu būdu neriboja ir nepanaikina Pirkėjo įstatymuose numatytų teisių. Pardavėjas atsako už tinkamą informacijos pateikimą ir įstatymuose numatytų įsipareigojimų vykdymą. 
1.5. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu vienašališkai pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Pirkėjui taikomos pirkimo momentu galiojančios Taisyklės. 

II. Pirkimo ir pardavimo sutarties sudarymo momentas 
2.1. Pirkimo - pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinu užsakymą“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo. 
2.2. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra registruojama ir saugoma duomenų bazėje. 

III. Pirkėjo teisės ir pareigos 
3.1. Pirkėjas, vadovaudamasis nustatytomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais, turi teisę pirkti prekes internetinėje parduotuvėje. 
3.2. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti sutartą kainą už prekes bei jų pristatymą per taisyklėse nustatytą terminą ir priimti užsakytas prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka. 
3.3. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyrelyje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis. 
3.4. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas įsipareigoja nedelsdamas juos atnaujinti. Jei Pirkėjas nurodo netikslius duomenis ar netinkamą adresą, jis įsipareigoja sumokėti visas, dėl to atsiradusias Pardavėjo pristatymo ar kitas papildomas išlaidas. 
3.5. Pirkėjas, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

 IV. Pardavėjo teisės ir pareigos 
4.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti „PiguBeAkcijos.LT“ internetinės parduotuvės darbui, stabiliam veikimui, saugumui, ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis internetine parduotuve ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius. 
4.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu vienašališkai pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Pirkėjui taikomos pirkimo momentu galiojančios Taisyklės. 
4.3. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 2 (dvi) darbo dienas. 
4.4. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti internetinės parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo ir neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius, išskyrus tuos atvejus, kai Pirkėjas patvirtino savo užsakymą iki sustabdant veiklą. Visi įsipareigojimai, prisiimti iki nutraukiant veiklą, yra įvykdomi iki galo. 
4.5. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pardavėjas nesuteikia jokių garantijų, kad internetinė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar kad duomenų perdavimas bus be klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo nuostolius, susijusius su internetinės parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis. 
4.6. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjui jo užsakytas prekes užsakyme Pirkėjo nurodytu adresu VII. Taisyklių punkte nurodytomis sąlygomis. 
4.7. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą arba neturint prekės analogo, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 7 darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepristatymą. 
4.8. Pardavėjas įsipareigoja saugoti Pirkėjo pateiktus duomenis ir naudoti juos tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai. 

V. Prekės ir jų kainos 
5.1. Kiekvienos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės 
5.2. Prekių pateikimas Parduotuvėje laikomas kvietimu sudaryti pirkimo–pardavimo sutartį (CK 6.305 str. prasme). Pirkimo–pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pardavėjas patvirtina Pirkėjo užsakymą 
5.3. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo momentu keisti prekių pasiūlą. 
5.4. Pardavėjas nurodo, o Pirkėjas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad Parduotuvėje pateiktos prekių nuotraukos gali minimaliai skirtis nuo realaus prekių vaizdo (spalvos atspalviu, formos niuansais ar kitais vizualiniais parametrais) dėl Pirkėjo naudojamos techninės įrangos (pvz., monitoriaus) ypatybių. Šie skirtumai yra tik techninio pobūdžio ir neturi keisti esminių prekės savybių. Pardavėjas užtikrina, kad prekės savo spalva, modeliu, forma ir kitomis savybėmis atitiks Parduotuvėje nurodytą informaciją, taip pat bus tinkamai paženklintos ir aprašytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais. 
5.5. Pirkėjas sutinka, jog jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą internetinėje parduotuvėje, už prekes jis įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme. 
5.6. Konkrečių prekių kainos pateiktos eurais ir nurodytos ties kiekvienos prekės aprašymu. Pardavėjas įsipareigoja prekes parduoti už užsakymo momentu galiojančias ir užsakymu patvirtintas kainas. 
5.7. Į prekės kainą nėra įskaičiuojamas pristatymo mokestis. Pristatymo mokestis pervedamas kartu atsiskaitant už prekes. 
5.8. Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjui užsakyme nurodytą prekių kiekį. Pardavėjas neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis nėra tikslus dėl to, jog Pirkėjas neteisingai nurodė duomenis užsakyme. 
5.9. Tais atvejais kai užsakyme numatomas tam tikras daiktų komplektas, Pardavėjas įsipareigoja pateikti visus į daiktų komplektą įeinančius daiktus. 
5.10. Pardavėjas parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai Pirkėjui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Pirkėjas sutinka pirmiausia nedelsiant pranešti apie tai Pardavėjui elektroniniu paštu arba kitais nurodytais kanalais, o Pardavėjas įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl Pardavėjo ar jo vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės. 

VI. Atsiskaitymas už prekes
6.1. Pirkėjas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš internetinėje parduotuvėje nurodytų būdu. 
6.2. Pardavėjas užsakytų prekių siuntinį pradeda formuoti tik gavęs pilną apmokėjimą už prekes, jeigu Pirkėjas pasirenka atsiskaitymą pavedimu. Apmokėjimas laikomas atliktu, kai Pardavėjas gauna atitinkamą patvirtinimą apie apmokėjimą iš atitinkamo banko. 

VII. Prekių pristatymas 
7.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą. 
7.2. Prekes pristato Pirkėjo sąskaita Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas AB „Lietuvos paštas“, arba kurjerių tarnyba. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita. 
7.3. Užsakymai pristatomi Pardavėjo ar jo įgalioto atstovo darbo metu. Įprastas pristatymo laikas bei kaina yra nurodomi pasirinkto pristatymo būdo aprašyme. Pristatymo laikas skaičiuojamas nuo patvirtinimo apie apmokėjimo už prekes gavimo momento, jeigu Pirkėjas pasirenka atsiskaityti už prekes pavedimu. Įprastas pristatymo terminas gali nežymiai skirtis priklausomai nuo Pirkėjo gyvenamosios vietos, teisingai pateiktų duomenų bei kitų objektyvių aplinkybių, tačiau jokiu būdu negali viršyti įstatyme nustatyto 30 dienų termino, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip. 
7.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu per pasirinktą pristatymo būdą ir terminą, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sutarties sudarymo (jeigu šalys nėra susitarusios kitaip). Išimtiniais atvejais, kai pristatymas negali būti įvykdytas dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, Pardavėjas nedelsdamas informuoja Pirkėją apie vėlavimą ir siūlo: sutikti su ilgesniu pristatymo terminu arba atsisakyti sutarties ir gauti visų sumokėtų pinigų grąžinimą. Jeigu Pirkėjas nesutinka laukti papildomo termino, sutartis laikoma nutraukta, o Pardavėjas įsipareigoja nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų, grąžinti Pirkėjui visus sumokėtus pinigus. 
7.5. Pardavėjas neatsako už prekių pristatymo terminų pažeidimus tais atvejais, kai prekės Pirkėjui nepristatytos arba pristatytos pavėluotai dėl Pirkėjo kaltės ar nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių. Jei kurjeriui nepavyksta pristatyti prekių dėl tokių priežasčių, su Pirkėju suderinamas naujas prekių pristatymo laikas. Jeigu Pirkėjas be svarbių priežasčių du kartus nepriima (neatsiima) prekių ir jos grąžinamos Pardavėjui, visi Pirkėjo už prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą, išskyrus faktines papildomas pristatymo bei pagrįstas prekių saugojimo išlaidas. 
7.6. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis pristatymo būdo aprašymuose nurodytų terminų. Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus. 
7.7. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms ir negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti Pirkėjui analogišką prekę. Jeigu Pirkėjas atsisako priimti analogišką prekę arba tokios prekės Pardavėjas neturi, Pardavėjas privalo nedelsdamas (o ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų, kai atsisakoma sutarties Pirkėjo iniciatyva) grąžinti Pirkėjui visas jo sumokėtas sumas, įskaitant už prekių pristatymą sumokėtas išlaidas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas. Šiuo atveju sutartis laikoma nutraukta, o Pardavėjas atleidžiamas nuo pareigos pristatyti užsakytą prekę, bet nepraranda pareigos tinkamai ir laiku grąžinti Pirkėjui jo sumokėtus pinigus. 
7.8. Pardavėjas neatsako už Pirkėjo užsakytos prekės nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės ar dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui. 
7.9. Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas neatsako ir netikrina ar prekes atsiima būtent užsakyme paminėtas asmuo. Tai Pirkėjo atsakomybė. Pirkėjas sutinka, kad Pirkėjo užsakyme nurodytu adresu pristačius prekę ir prekę priėmusiam asmeniui pasirašius prekių priėmimo važtaraštyje laikoma, jog prekė yra perduota Pirkėjui. 
7.10. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka. 
7.11. Pirkėjas pastebėjęs, jog prekės neatitinka užsakymo, įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pardavėju elektroniniu paštu [email protected]. Pardavėjas įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl Pardavėjo ar jo vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės. 

VIII. Prekių grąžinimas ir garantija 
8.1. Bendros nuostatos Prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis. Vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklių 25 punktu, prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos Civilinio kodekso 6.228(10) ir 6.228(11) straipsniuose nustatyta tvarka. 
8.2. Prekių keitimas ir grąžinimas 
  • Vartotojas turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos, nenurodydamas priežasties, atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties (CK 6.22810 str. 1 d.), išskyrus įstatyme numatytas išimtis. 
  • Apie sutarties atsisakymą vartotojas gali pranešti bet kokia aiškia forma: elektroniniu paštu, paštu ar pateikdamas užpildytą pavyzdinę sutarties atsisakymo formą. Pardavėjas privalo nedelsdamas patvirtinti, kad gavo vartotojo pranešimą. 
  • Prekės grąžinimo procedūra susideda iš dviejų etapų:
    • Per 14 dienų nuo prekės gavimo pateikti Pardavėjui pranešimą apie sutarties atsisakymą. 
    • Per 14 dienų nuo pranešimo pateikimo išsiųsti ar perduoti prekę Pardavėjui (išskyrus atvejus, kai pagal sutartį prekes atsiima pats Pardavėjas). 
  • Prekes galima grąžinti per kurjerius, DPD ar OMNIVA paštomatus, naudojant SMS žinute atsiųstą grąžinimo kodą. Šis kodas galioja 14 kalendorinių dienų nuo siuntos atsiėmimo. 
  • Pardavėjas nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo vartotojo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo, grąžina visas vartotojo sumokėtas sumas, įskaitant prekės pristatymo išlaidas (CK 6.22811 str. 2 d.). 
  • Grąžinimas atliekamas tokiu pačiu mokėjimo būdu, kokį naudojo vartotojas, nebent vartotojas aiškiai sutinka dėl kito būdo ir tai nesukelia papildomų išlaidų. 
  • Prekių grąžinimo išlaidas padengia vartotojas, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas sutinka jas padengti arba nepateikia aiškios informacijos apie tokias išlaidas. 
  • Netinkamos kokybės prekių keitimui ir grąžinimui taikomos CK 6.364¹ str. nuostatos: vartotojas gali reikalauti prekės pataisymo, pakeitimo, kainos sumažinimo arba sutarties nutraukimo, jei tenkinamos įstatyme numatytos sąlygos 
8.3. Kokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas Pagal Civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių perdavimo jam (jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino): 
  • pakeisti įsigytas prekes kitomis (kito dydžio, formos, spalvos, modelio ar komplektacijos), 
  • grąžinti prekes pardavėjui ir atgauti sumokėtą kainą. 
Ši teisė taikoma tik tuo atveju, jei: prekės nebuvo naudojamos, nesugadintos, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei prekinė išvaizda, pirkėjas turi įrodymus, kad prekes pirko iš konkretaus pardavėjo. 
8.4. Negrąžinamos prekės Pagal Civilinio kodekso 6.228(10) str. 2 d., Pirkėjas neturi teisės atsisakyti sutarties ir grąžinti prekių per 14 dienų, jeigu: 
  • prekės pagamintos pagal Pirkėjo nurodytas specifikacijas arba yra aiškiai pritaikytos jo asmeninėms reikmėms; 
  • prekės yra greitai gendančios arba turi trumpą galiojimo terminą; 
  • prekės yra supakuotos ir po pristatymo buvo išpakuotos, o dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių tokios prekės netinkamos grąžinti; 
  • po pristatymo prekės dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišė su kitais daiktais; 
  • pateiktas skaitmeninis turinys, jeigu jo teikimas buvo pradėtas gavus aiškų Pirkėjo sutikimą ir patvirtinimą, kad tokiu atveju jis praranda teisę atsisakyti sutarties. 
8.5. Garantija ir garantinio aptarnavimo sąlygos 
8.5.1. Įstatyminė garantija Vadovaujantis LR civilinio kodekso 6.364 straipsniu, pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią prekės (įskaitant skaitmeninių elementų turinčias prekes) kokybės reikalavimų neatitiktį, kuri egzistavo prekės perdavimo momentu ir paaiškėjo ne vėliau kaip per 24 mėnesius nuo prekės perdavimo dienos (įstatyminė garantija). Jei defektas nustatomas per pirmuosius 6 mėnesius, laikoma, kad jis egzistavo perdavimo metu, nebent pardavėjas įrodo kitaip. Jei gamintojas suteikia papildomą (komercinę) garantiją, jos sąlygos ir terminas nurodomi prekės dokumentuose arba aprašyme. Pagal LR civilinio kodekso 6.333 straipsnio 3 dalį, garantijos sąlygos negali riboti vartotojo teisių, suteiktų įstatymu. 
8.5.2. Garantijos terminai Fiziniams asmenims įprastai taikomas 24 mėnesių garantinis laikotarpis, nebent prie konkrečios prekės nurodyta kitaip. Juridiniams asmenims (verslo subjektams) gali būti taikomas sutrumpintas garantijos terminas – 12 mėnesių, nebent gamintojas numato kitaip. 
8.5.3. Garantijos taikymo sąlygos Garantinis aptarnavimas atliekamas tik autorizuotuose gamintojo servisuose. Prekės pristatymas į garantinį servisą vykdo Pardavėjas savo lėšomis. Garantinis aptarnavimas galimas tik pateikus pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą, kvitą ar užsakymo numerį). Pakeistoms ar suremontuotoms prekėms garantijos laikotarpis nesikeičia – jis skaičiuojamas nuo pirminės įsigijimo datos. 
8.5.4. Garantija netaikoma, jeigu: 
  • prekė turi mechaninių pažeidimų (įskaitant įbrėžimus, skilimus, trūkimus, sulaužytas dalis), 
  • prekė naudota ne pagal paskirtį arba eksploatuota pažeidžiant naudojimo instrukcijas, 
  • prekė buvo remontuota neautorizuotame servise, 
  • prekė yra nepilnos komplektacijos (trūksta detalių, varžtų, priedų, dokumentų), 
  • gedimas atsirado dėl išorinių veiksnių: elektros įtampos svyravimų, vandens, dulkių, smūgių, ugnies, atmosferos reiškinių, 
  • pažeisti plombavimo lipdukai ar matomos ardymo žymės, 
  • naudotos neoriginalios dalys, priedai ar eksploatacinės medžiagos, 
  • gedimas susijęs su natūraliu susidėvėjimu, 
  • pretenzijos susijusios tik su programine įranga, konfigūravimo nustatymais ar duomenų praradimu. 
8.5.5. Kitos nuostatos 
  • Pardavėjas neatsako už pirkėjo garantiniu laikotarpiu įrenginyje paliktus duomenis, SIM korteles, laikmenas ar kitą informaciją. 
  • Jei garantinio patikrinimo metu nustatoma, kad prekė neturi defektų arba gedimas atsirado dėl vartotojo kaltės, visas transportavimo, patikrinimo ir grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas. 
  • Garantinis aptarnavimas turi būti atliktas per protingą terminą, atsižvelgiant į prekės pobūdį, gedimo sudėtingumą ir atsarginių dalių prieinamumą. 
  • Jeigu Pardavėjas nepateikia atsakymo į vartotojo rašytinę pretenziją per 14 dienų nuo jos gavimo arba atsakymas netenkina vartotojo, jis turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (A. Goštauto g. 12, 01108 Vilnius. 

Dėl nekokybiškų ar kokybiškų prekių grąžinimo, keitimo ar garantinio aptarnavimo vartotojas pirmiausia privalo kreiptis į Pardavėją el. paštu [email protected] arba telefonu +37060775509